lördag 26 december 2009

Bilder

Igår var som jag skrev jag och Jocke med två kiddar på stranden. Idag har jag bildbevis. =)



Sen åkte vi till "Jungkan" som somliga som inte kan uttala det rätt kallar köpcentret i Patong.
Medans killarna var på bio gick jag och Ann runt och kikade lite innan vi slutligen tog pedikyr och i Anns fall även manikyr. Det kändes jätte lyxigt.



Efter det satte vi oss och tog ett glas vitt i väntan på pågarna. Därefter hittade vi ett trevligt ställe inne på köpcentret där vi åt. Hem till Kamala igen där jag hittade en liten väska. Det var kärlek i första ögonkastet och Aske tyckte att jag skulle ha den. 650 baht gick den på i äkta läder (eller kanske som Marcus sa Elefantöron.) Sen satte vi oss på ett litet ställe som hade biljardbord och rykte om sig att göra Kamalas bästa drinkar. Jag kunde inte motstå att ta en Bananadaquiri (stavning???) och den var riktigt god, sen en strawberry daquiri men den var lite för sliskig. En mycket trevlig dag och kväll!!! Det vart senare än jag trodde och imorse var det svårt att få upp.... gissa vem!!!!


Jag tänker en hel del på Ariel o Alisa speciellt när jag ser de herrelösa hundarna här.
Mamma o Pappa: Hur går det??

KRAMAR

5 kommentarer:

  1. åh vilken härlig dag ni verkar ha haft!! Snart, snart är jag där och härjar med er :o)
    kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag. Väskor behöver vi tjejer alltid! Både Alica och Ariel mår bra. De får busa runt i Rålis. De verkar gilla livet i stan. De hade en julklapp var att öppna. Nu har vi vänt på dygnet så de är uppe tidigt, hihi. Puss o kram från hundarna och oss.

    SvaraRadera
  3. Väskor, härligt, finns det skor också? Här i T har vi massor med snö och några minus - häftigt med skillnaderna i väder. Kramar "den ömma modern". Alla hälsar till er

    SvaraRadera
  4. Hundarna verkar må jättebra! Jag och M har också varit ute och gått med dem och snart ska vi få vakta dem helt själv! Alicas knöl är ju borta från kinden. Har ni fixat det?Ariel börjar de få riktig pli på. Speciellt när hon vill riva hela hallen med svansen när man kommer på besök. Då säger mamma åt henne och då lyder hon. Men det blir nog annat när Jocke kommer hem. Herregud....!!!! KRAAAAAAM Y

    SvaraRadera