måndag 12 oktober 2009

Min helg...

Det var en härlig återträff med gamla BP-gänget. Jätte kul att träffa alla och det kändes som att det var som vilken fredagspub som helst. Det är mer än ett halvår sen den senaste puben men ändå var det som igår. Alla var sig lika och samma grupperingar som då infann sig ganska snabbt. Vissa festade mer än andra men det var verkligen en mysig kväll!
När vi inte kunde vara kvar i lokalerna längre gjorde vi en snabb visit på Grappa.
Var inte allt för sen hem.

Vaknade och kände mig helt ok på lördagen så jag körde in Maria till hennes bil i stan och sen for vi runt till Bauhaus och Hi-fiklubben för att Maria hade några ärenden att uträtta... en riktig tjejdag med andra ord. =)

På kvällen åkte jag hem till Siss S och åt jätte god nazigöring (jag struntar i hur det stavas ni vet vad jag menar) och tittade på fotboll... (ser nu hur okvinnlig jag var i lördags). Men huvudet begravt mellan axlarna efter att Danmark spöat Sverige åkte jag hem och la mig och tittade på film. Klockan var inte mer än 22.20. Tyckte att jag var trött men tydligen inte för mina ögonlock höll sig vakna ända till 02.30. Sen sov jag som en prinsessa till kl. 10.45.


Söndagen var lugn och fin på dagen. Efter ett träningspass på em var det dags att ge sig iväg och se Green Day. Det var en riktigt bra konsert och show. Billy J bjöd på sig själv och bjöd även upp folk ur publiken. Vi satt högst upp och längst bort men det gjorde verkligen ingenting för vi såg bra och kunde sitta stå och gå runt om vi ville. =)Efter konserten var det ilfart hem till sängen... eller först var jag förstås tvungen att skjutsa Jocke till Ängby för att hämta sin bil. Jag trodde att jag skulle somna vid ratten.

Orkade ändå upp till simningen imorse.

Idag känns som en trist dag. Kan inte rikitgt sätta ord på det men det känns så. Tror att jag är lite trött efter gårdagen. Ikväll är Jocke borta så jag ska försoffa mig ordentligt med ett extrainsatt program av Hollywoodfruar.

kram på er

3 kommentarer:

  1. Åh vilken lycka med ett extra avsnitt av HF!! Hoppas att jag kan se det sen också! I love it!!!
    KRAM Siss A

    SvaraRadera
  2. Jag ska försöka hålla mig vaken till H-fruar! Känner mig just nu så seeeeg!! zzzzz
    kram

    SvaraRadera
  3. Jag är också sjukt peppad på hemmafruarna, tänk att något så simpelt kan skänka sån gjädje... haha!

    SvaraRadera