måndag 22 mars 2010

Inget nytt att rapportera

Jag har hamnat i en ordentlig svacka när det gäller bloggandet och det är inte snällt mot mina få trogna läsare. Jag hade en plan att jag skulle ladda min kamera och fota mer och då behöva skriva mindre... smart tyckte jag men laddaren går inte att finna. Min mobilkamera har ju varit trasig ett bra tag men idag hoppas jag på att återfå den i ett fungerande skick efter lagning.

Igår satt jag och lekte med Jockes Iphone och laddade ner en kul app (det heter så) som jag roade mig med. Så här nedan kan ni se resultatet av Aging:


Hahahahahahahaha jag tycker jag ser en aningens butter ut. Blir läpparna smalare när man blir gammal?????? Har Oldsberg en gång i tiden haft köttiga läppar??? Är jag inte snygg så säg!!!

Håll nu tummarna för att jag får min mobil med fungerande kamera idag!

KRAMAR

5 kommentarer:

  1. Hahahahahah! Vilken pudding! Kan du inte göra Jocke också? Jag tror nog att du får behålla din fylliga överläpp hela livet! Men du kanske får ansa den lite när du är 75. :-) KRam Siss Y

    SvaraRadera
  2. Aldrig i livet, du är så söt som socker du kommer inte någonsin att se ut så där. För övrigt till syster Y 75? jag började avlägsna min medels vax när jag va typ 35 :-) Det är väl typ då som östrogenproduktionen går ner eller nått, fertiliteten sägs i alla fall sjunka efter 35.

    SvaraRadera
  3. Du är för rolig, jag tror inte heller att du någonsin kommer att se ut sådär men kul var det. Jag tror faktiskt att läpparna smalnar något när man blir äldre men det får ju finnas gränser...KRAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  4. Hahahahaha, tur att man ser sig i spegeln varje dag. Då slipper man bli chockad för hur man åldras. Du kommer att åldras med skönhet. Här mår vi bra och njuter varje sekund. Träffar Ann, Marcus och barnen varje kväll för middad, Adam är med när han har tid. De bor verkligen härligt. Nu ska vi dra ner till havet för att "svalka" oss. Kramar från Mamma o Pappa.

    SvaraRadera
  5. HA HA, men vad rolig bild. Tror inte heller att du kommer att se ut så där... skratt..

    kram

    SvaraRadera