tisdag 30 mars 2010

Förändringens tid är här...

Ja som jag skrev så går vi mot ljusare tider och så även jag. Både jag och frisören blev förvånade hur lätt det gick att få av färgen från mitt hår. Visst jag är lite flammig i håret men det är ändå över förväntan. Skälet till att jag inte lade upp en bild tidigare är för att jag behövde några dagar att själv vänja mig. Jag ville ta av mig peruken för jag tyckte det såg ut som jag hade just peruk!


Min kollega som fick hjälpa till att fota ville prompt ha mig i proffe så ni skulle se håret bättre. =)

Igår var jag även och fick Charlottes teckning förevigad på ryggen. Herre jesus va ont det gjorde.
Charlotte har ju skrivit om det en del i sin blogg. Men det var som att ha ett öppet brännsår som någon envist sitter och petar en nål i bara för att jävlas. Nu ska det smörjas och läkas ett tag innan det färdiga resultatet är nått. Så bild återkommer jag med.

Just nu längtar jag bara efter påskledigheten. Ska bli så skönt med några extra dagars ledighet!
Jag längtar efter inkokt lax med romsås. Det var Siss S idé att ha på påskbordet och nu kan jag inte sluta tänka på det! MUMS!!!

Nä nu ska jag jobba jobba joooobba.

Kramar till er alla

7 kommentarer:

  1. Du är så fin i ditt ljusa hår!!!

    Modigt med tatueringen. Tror aldrig jag hade vågat :o)

    Lax är alltid gott - i alla dess former!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det var en mycket fin bild också. Håret har jag redan berömt. Bilden får mig att vilja klippa mig igen... Lax lät gott, men jag är så mätt på allt godis jag fått idag. Vilken tid ska ni ha på lördag? Tänkte komma förbi och gratta Siss S lite innan jag ska bort. Det är inte förrän kl.17. KRAM

    SvaraRadera
  3. DU ÄR SUPERFIN SOM BLONDIN!!! JÄttesött foto! Jag är impad att du stod ut med tatueringen. Skulle jag aldrig våga heller!! KRAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  4. Spännande med tatuering! Jag vill se en bild på den NUUUUU! :) Är supersugen på att tatuera mig igen, eller rättare sagt bygga ut en av mina... Men det är mest på planeringsstadiet. Hos vem gjorde du din?

    Kram

    SvaraRadera
  5. vad roligt med någonting som det finns en historia kring, att det är din syster som ritat den. Kan du berätta om när du visar den för barnbarnen.

    SvaraRadera
  6. Du blev jättefin i håret och kanske kommer våren snabbare nu! stor kram från A

    SvaraRadera
  7. Vilken förändring! Du är sååååå fin och det var en jättebra bild. Det ska bli spännande att se tatueringen. Kramar mamma o pappa

    SvaraRadera