onsdag 24 mars 2010

Bilder från bilen

Jag tänkte kopiera Siss A's bilåkarbilder. Här kommer således min resa till jobbet!!!

Här är den som kör bilen...

Hässelby Slott

Vällingbyrondellen

Köerna innan Brommarondellen (Bläääääk)

Alla vinkar till Magnus W's jobb

Solen strålar över Stockholm (Tranebergsbron)
En Sibyllakiosk .... mmmm... tunnbrödsrulle...
En sopgubbe...
Ingången till mitt jobb...
Utsikten från mitt skrivbord!
Mina rutor på bilen skulle kunna ha varit renare så hade bilderna blivit bättre.
Ja gott folk det var min resa till jobbet. Roligare än så blir det inte på mornarna.
Kramar Siss C

6 kommentarer:

  1. Haha, härliga bilder! Kul att du fick med Ms jobb också :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var jättekul att se, tack snälla för din dokumentation!! Jag njuter stort av att se de allra mest enkla som en svensk sopgubbe! KRAM

    SvaraRadera
  3. Ha ha... det var en mycket trevligt dokumenterad bilfärd!!!
    KRAAAAAMM

    SvaraRadera
  4. Det var ju jättekul ju!!! Så ska jag också göra, men min mobilkamera suger så jag vet inte om det ens blir någon bild överhuvudtaget. Kram Siss Y

    SvaraRadera
  5. Tänk att en bilresa till jobbet kan bli så intressant. Du är en bra "flygande" reporter. Sopgubben var fin och tänk hur värdefullt det är att han jobbar för att vi ska trivas. Nu ska vi förbereda morgondagens snorkling. Kramar på er. Mamma o Pappa

    SvaraRadera