fredag 26 mars 2010

Från lyx till flott....

Gud så skönt att det är fredag! Denna vecka har varit lång...

I onsdags hade jag kundlunch och jag passade på att testa ett ställe jag aldrig ätit på tidigare.
T/bar på Hotell Diplomat, det var mycket gott och väldigt trevligt. Vi alla tre åt Kyckling med basilikarisotto och parmesan. Solen sken utanför fönstret och dammet från de numera ganska torra gatorna yrde. Folk strosade längs kajkanten och bara njöt. Det är något speciellt när våren börjar titta fram. På restaurangen var det fullsatt och jag spanade in både Sofia Wistam och Emma Andersson. Bilden på min lunch ser nästintill oaptitlig ut, min kamera gör inte maten rättvisa.
Igår var det den månatliga branschtillställningen som vanligt och det är ju, som jag alltid skriver, jätte kul. Träffade lite folk som inte brukar vara där som jag inte sett på flera år. Jag skrattade mycket och minglade runt. Efter gick jag och två gamla kollegor till Max för att få i oss en bit mat. Glömde fota när maten fortfarande fanns men håll till godo. MUMS!!!

Vad har hänt mer i veckan... hmm... jo jag och Karro har nu bokat flygbiljetter till London. Vi ska dit och hälsa på Cattis som flyttat dit. Cattis fyller 30 år 10 maj och då har vi tänkt att vi åker dit och firar oss alla tre. Cattis kommer ju kunna visa oss ställen vi inte fått se som vanliga turister. Det var ju ett tag sen jag var i London så det ska verkligen bli jätte roligt!

Idag kl. 12 ska jag till frissan. Jag ska nu gå mot ljusare tider.. =) Jocke vet ingenting så det ska bli kul att se hans min när han kommer hem ikväll. Han har ju velat att jag ska bli ljus i många år nu. Nu gör jag inte detta för hans skull utan jag är trött på att färga utväxten hela tiden. Det är dessutom lätt att bli mörk igen om jag inte trivs som blondin.

Jag återkommer med bilder OM det blir bra!!!

TREVLIG HELG!!!

KRAMAR

4 kommentarer:

  1. Åh va roligt att åka till London, och bara tjejer!!! Måste även få höra hur Jocke tog det med dina nya look, kan du inte spela in det, ha ha, skulle varit kul. KRAAAAAAAAAAAAAAM och lycka till hos frissan!!!

    SvaraRadera
  2. Kul att ni hänger ihop och att ni åker till London för att fira. Skönt också att höra att våren gör framsteg. Pappa hälsar att det ska bli kul att se dig blond igen, jag håller med. Det kan vara skönt till sommaren att slippa färga håret hela tiden. Det kommer att bli snyggt. Kram mamma & pappa

    SvaraRadera
  3. Och det blev ju jättefint! så alla borde vara nöjda.

    SvaraRadera
  4. Du vart supersnygg i håret. Vill gärna höra jockes reaktion sedan :o)
    kraaaaam

    SvaraRadera