torsdag 11 mars 2010

Dags för förnyelse...

Är inte bloggen snygg så säg. Men det kanske är jobbigt för ögonen att läsa vit text på svart bakgrund. Vad tycker ni???

Idag till lunch blev det en färdiglåda från "Mat på jobbet", korvstroganoff med vildris.
Ni kan se denna rätt på bilden nedan. Men givetvis var det inte riktigt så det såg ut när jag hällde upp det på min tallrik. Men det var nog en av de godaste färdiglådor jag ätit. Tog 3 min att värma. Portionerna är lagom stora oxå vilket är bra då jag har tendens att överdriva när jag är hungrig.



Jag håller på med lite detoxkur nu och dricker då något heligt te från Spanien som ska vara riktigt bra har jag läst. Faktum är att det känns som jag renar mig själv från insidan. Får väl se om kinderna blir rosiga och så. Ballongmagen känns faktiskt redan bättre... får väl se om det är psykologiskt eller inte. =)

Det är så otroligt roligt på jobbet just nu! Det går bra och jag är pigg. Det är ju verkligen som en berg o dalbana att vara säljare. När det går bra mår man som en drottning och när det går dåligt drar det ner allt. Men som sagt är det toppen nu.

Ikväll kommer Jockes ömma moder på besök över helgen. Det ska blir mysigt.
Det är ju så kul att hon är med på vår mellokväll på lördag. Hon gillar det minst lika mkt som vi andra.

Nu längtar jag hem till min nya soffa som är så skön.

Kramar

3 kommentarer:

  1. Jag gillar fotot på er!!! Det var supermysigt! Kul att även få se Jocke på bild igen!Bloggen är snygg, väldigt clean.KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Jag ska göra om min också nu!!!! Den ska bli ännu mer fransk! Det är helt OK att läsa vit text mot svart. Nästan skönt faktiskt. Jockes mamma är lite ball tycker jag. Hon smälter in bra där i soffan imorgon! Ses då! Kram kram!!! Lillasyster

    SvaraRadera
  3. Oj vad paff jag blev när jag kom in här!!!! Väldigt snygg blogg måste jag säga. Kul att du ändrar om lite. Fotot på er är jättebra!!!

    Ska bli supernice att få se soffan imorgon!!!

    KRAM

    SvaraRadera