tisdag 9 mars 2010

Firad i dagarna tre..

Så var man 30 år då! Nu ska min blogg bara handla om politik och intressanta artiklar ur Svd. Varje dag måste jag höja volymen på tv'n exakt 19.27 så jag inte missar något på Rapport. =) Nä jag är precis lika ung som i förra veckan.

I lördags var det då kalas. Strax efter 14 började gästerna anlända. Mamma, pappa, mormor, Jocke m barn, Siss S o Mange m barn, Siss Y och Marcus, Carina och Micke m barn, Anna E. Karro m fam tittade in en snabbis och senare dök Ida upp med sin Thomas. Peter m fam var på Lanzarote. Siss A: Det är andra gången på min födelsedag som du är i Thailand istället... ska jag ta det personligt!! Hahahaha =).
Presenten som jag fick av alla familjemedlemmar är ju helt fantastisk. Jag ska få ha min egen Personal Shopper på Åhlens City och ett presentkort så jag kan köpa kläderna oxå. Det här är kanske den roligaste presenten jag någonsin fått. Flera timmar som bara handlar om mig och hur snygg jag ska bli. =) Tack alla!!!!
Sen fick jag förstås en jättefin turkose tröja av Thor och Birk (jag har den på bilden nedan), ett gott te och en fin blomma av Carina o Micke m fam, presentkort på Ticnet från Ida, Christer, Kerstin o Thomas samt ett jättefint armband av Karro m fam.

Jag bjöd på kallskuret med lite ost och sallad. Siss S stod för efterrätten i form av världens godaste kladdkaka med vita harens chokladsås på. Allt var mycket lyckat.
Det blev Mello på kvällen (GIVET) och därefter spontandans i v-rummet och även en omgång Lipz (som singstar fast till xbox). Vi partade till kl. 02. Jag vet att det fotades en del på festen men jag har bara fått tag i en bild än så länge! =)



Morgonen efter kom Jocke med frukost på sängen och en viskande liten sång.
Vi segade nästa hela dagen men på em åkte vi till mamma o pappa och fikade. Då fick jag två paket till, ett med ett par guldörhängen (sånna man kan ha varje dag) och det andra paketet var mer partyörhängen. Jätte fina båda två. TACK!
Sen blev vi så sugna på Friday's så vi lämnade hundarna hos mamma o pappa och åkte dit och åt middag.

Igår på jobbet blev jag firad med present och blomma. Jag fick presenkort på Sats så jag kan köpa träningskläder. Då kanske jag blir sugen på att starta om min träning.
Efter jobbet gick vi och åt på Grappa några stycken från jobbet. Mycket gott och trevligt. Jag åt en skaldjurspasta.När jag kom hem så hade vår nya soffa anlänt och Jocke och Magnus hade byggt ihop den.
Jag fotade den med Jockes telefon men den är så mörk så man ser ju inte rikigt. Jag får fota med en riktig kamera och visa. Ariel hade fullt upp med ett ben så hon ville inte flytta på sig!


Tack alla mina nära och kära som gjorde min födelsedag så underbar!!!
Tack Ann för att du ringde, jag blev jätte glad!!!!!!!! Men du saknades givetvis hos mig!!!!

KRAAAAAAAAAAM

3 kommentarer:

  1. Åh vilken trevlig läsning!!! Soffan ser jättefin! Vovven på kortet likaså! Jag längtar så efter er alla när jag ser på kort men jag vill ändå ha mer, det är en jobbig men ändå skön känsla att längta!!!KRAAAAAAAAAAAAAM p.s det var härligt att få höra din röst!

    SvaraRadera
  2. Det låter som att du haft det alldeles underbart. Jättekul med en shoppingdag, snacka om lyx som man aldrig skulle unna sig annars, sånt är allt kul att få!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis i efterskott. Det låter som du blev ordentligt firad, och du kommer glänsa på din shoppingrunda.

    SvaraRadera