onsdag 26 augusti 2009

Raindrops keep fallin' on my head

Regnet smattrar så där höstigt mot rutan på jobbet. Man skulle sitta i soffan med en mysig filt en kopp te och en riktig B-film. Men man sitter i en oergonomisk stol med blöta jeans efter lunchen... dock en kopp te. =)

Igår var det riktigt fint väder med sol och värme. Jag mötte upp mina vänner C & K från förr (från högstadiet) och vi satte oss på en trevlig uteservering och snackade av oss. Mycket hinner hända under sommaren. Vi kom fram till att vi varit vänner i 16 år och att vi är varandras äldsta vänner.. med undantag från K som hade en vän från bebisåldern oxå. Kul att man har lyckats hålla vänskapen med allt annat som händer under alla år. Tiden gick fort och det blev ganska sent. Så imorse var man trött igen.. att man aldrig lär sig.



Jag håller i med träningen riktigt bra (är så stolt över mig själv så jag nästan spricker). I lördags var jag uppe i V-by på s.a.t.s och tränade kondition och styrka på gymmet. I söndags promenerade jag 6,8 km. När veckan var slut hade jag således tränat 6 av 7 dagar. Hör jag spontana applåder i fjärran... =)
Denna vecka började i samma anda med långpromenad på måndagen 5 km i rask takt och igår morse simmade jag 50 min. Har lite bekymmer med vad jag ska hitta på idag. Det regnar plus att det är Crime Night hemma hos Siss S. Jag hinner kanske en vända på gymmet efter jobbet.

Annars händer inte så mycket just nu... livet rullar på i maklig takt. Ser dock fram emot kräftskivan på fredag! Ska bli jätte kul!!!

Helan går...

4 kommentarer:

  1. Åh så duktig du är... blir både impad och avis. Själv kommer jag aldrig till skott... jag vill bara äta upp hela världen!!!
    KRAM Siss.S

    SvaraRadera
  2. DU är FANTASTISKT!!! Du hör väl applåderna från Fjärran Asien?

    SvaraRadera
  3. Det riktigt dånar i skyn!

    SvaraRadera
  4. och jag ids inte ens kommentera *L* gör jag inte det behöver jag inte fundera på mina egna tillkortakommanden. Men okej då, hejar lite tyst "heja, heja, heja" (viskas fram)

    SvaraRadera