tisdag 18 augusti 2009

Mätt


Jag har precis kommit tillbaka från en fabulös lunch på Raw. Jag åt friterad kyckling med chilibönsås. Herregud va gott det var. Jag var vrålhungrig så jag kastade mig över maten som en hungrig haj.

Jag börjar sakteligen komma in i arbetsrutinerna igen. Klockan ringer, upp och hoppa, dusch, smink, kläder, hundar, brum brum bilen och iväg. Nu ska jag snart få in lite morgonsim i rutinerna oxå. Jag kan nästan längta. Men på morgonen när klockan ringer så är ju inte en halvkylig bassäng det man längtar efter. Men det är så skönt när det är gjort. Imorgon får det bli! =) Jag får skämmas om jag inte skriver imorgon och berättar om mitt sim. Förväntar mig då massa elaka kommentarer så det blir kännbart!! =)

Idag ska det bli ordning på mina naglar oxå. Jag kan snart piska någon med naglarna så det var tur att jag fick tiden idag. Kan ju inte gå på kundbesök med klor.

Så det var lite från en helt vanlig dag...

2 kommentarer:

  1. Mums vad gott det lät... slog min lunch med hästlängder!!!!!
    Kram Siss.S

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅÅ Vad skönt det lät med morgonsim! Verkligen! Wow! Du kommer att vara snyggast i Thailand när du åker dit! Kram Y

    SvaraRadera