måndag 28 juni 2010

Lite bilder från midsommar!

Denna helg flög förbi i en hissnande fart!
När vi kom ut i torsdag (jag, Jocke och mormor) blev vi välkomnade med en fruktdrink och solsken. Här på bilden nedan ser ni mormor njuta av detta!

När det var dags för midsommarfirande på ängen frågade jag mormor om hon inte ville åka fyrhjuling ner och svaret blev " JA, gärna" Så hon fick åka både ner och tillbaka upp.
Jocke sa att hon höll i honom hårdare än någon annan han kört. Stålmormor!
Senare på aftonen plockade jag fram ett spel jag köpt. Beer Pong heter det. Man ska träffa den andras muggar som är fyllda med öl. (Ja nu var de ju inte till bredden fyllda men ändå.) Och träffar man måste den andre dricka upp det glaset. Som tur va var det svårare än man kunnat tro men ganska kul.
Dagen efter var det inte bara vi människor som var trötta utan även djuren!
Det åskade och blixtrade rätt duktigt en stund på midsommardagen men det var bara skönt.
Söndagen bjöd på strålande solsken och en stund vid poolen innan det var dags att bege sig hem till vardagen igen!

Idag slog det mig hur långt kvar jag egentligen har till min semester!!! Inte förrän i augusti får jag gå på ledighet!!! Men det är ju själv valt så man ska väl inte klaga! =)
KRAAAAAAAAAAM



3 kommentarer:

  1. Men vart tog min kommentar vägen??? Konstigt att de försvinner lite då och då!!! De brukar ju iofs dyka upp igen när man skriver ett nytt - därför gör jag så nu!!

    KRAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Gud så roligt med mormor! Jag skrattade högt åt att hon faktiskt åkte 4-hjuling!!! 90 bast!!! Inte dåligt! Kul med flera bilder, kraaaam

    SvaraRadera
  3. *S* vilken superbild på mormor och Jocke. Den skulle hon nog vilja ha med och visa gävleborna.

    SvaraRadera