fredag 2 juli 2010

Sveriges nästa stjärna!!!

Igår var jag hemma hos Siss S för att fira hennes semester.
Vi satt ute och drack perfekt kylt rosé.
Killarna studsade runt oss och får plötsligt en idé att de ska uppträda för oss och vi ska sätta poäng.
De gick in och fnulade och grejade. Ut kommer en hiphopartis med sitt följe.
Så här kommer:

Melodi nr 1: Jag har hittat till min rätta stad.
Text/musik: Thor och Birk

Vi njöt av fler framträdanden som "Kalifånien här komer jag"

Det var en härlig kväll!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

4 kommentarer:

  1. *S* och var fick dom det ifrån? Min rätta stad? *S*

    SvaraRadera
  2. Men gud så kul!!! Tittade på den flera gånger. Brukar de lyssna på Hiphop? Det låter så! Kram Siss Y

    SvaraRadera
  3. Jättebra!!! Härlig unge med skön röst! KRAAAM

    SvaraRadera