tisdag 15 juni 2010

Tom Tit

I lördags var vi som bekant på Tom Tits. Eftersom jag aldrig varit där var allt nytt för mig.
Det fanns hur mkt som helst att titta på och testa.
Vissa saker förstod jag aldrig om jag ska vara ärlig. Till lunch åt vi en buffé med massa gött, köttbullar, prinskorv, kyckling, lax, sallad och pannkakor med sylt.

Det var trevligt att träffa syskonen och syskonbarnen som man inte ser så ofta (vi saknade givetvis Thailandsfamiljen). Barnen kunde i princip springa runt hur som helst och leka.

Det jag saknade denna gång var bussresan tillsammans. Det är en så trevlig start på dagen!


Jag åkte lilla frittfall och trodde nästan jag skulle tappa andan för jag skrattade så mycket, det var ett nervöst apgarv med tårar i hela fejset.
Jag var ritkigt trött på kvällen när vi kom hem och somnade framför en fotbollsmatch i soffan.
Det var en jätte trevlig och kul dag som jag vill tacka mamma och pappa för!!!!
KRAAAAAAAAAAAAAAM



3 kommentarer:

  1. Instämmer med att det var en mycket trevlig dag! Jag saknade dock bussresan lite jag med (barnen saknade det också). Det är verkligen ett trevligt sätt att starta dagen! Vill också tacka Mamma o Lasse för denna härliga dag.

    Jocke borde tänka på figuren lite tycker jag :o)

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Ja det var en söt bild på C o M! Jag förstår att dagen var trevlig på din beskrivning. Kul att höra att vi var lite saknade, puss o kram!

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder. Kul att ni tyckte det var bra. Vi saknade också bussresan. Får tänka på det till nästa år. kram mamma

    SvaraRadera