tisdag 12 juni 2012

En bild säger mer än 1000 ord...

Jag är (mer) värdelös än någonsin på att blogga.
Jag är förkyld med trist hosta men hankar mig ut ändå bland folk. Jocke är ju bortrest i affärer så dagarna skulle bli på tok för långa om jag satt inne.

Igår sneglade jag på sverigematchen och kom t.o.m på mig själv med att ge tips till spelarna... Öhhh va kan jag. Men jag är nog långt ifrån ensam om att sofftycka när det gäller fotboll. Konstigt att inte fler jobbar som tränare eftersom det är så många som är bättre med chips i mungipan och en svag öldoft i andedräkten! Kom igen Sverige nu kör vi nästa match!!!

Lite blandade bilder:

Das war alles!!!

Kraaaaaam

8 kommentarer:

  1. Har ni klippt lilla älsklingen? Skrattade högt åt Vitryssfrissa!!! Vi satt uppe i natt och kollade på fotbollen. Som tur var hade vi trevligt med vårat sällskap annars hade jag varit mera besviken. Ja ja jag hade nog inga större förväntningar. Är ju inte såå intresserad!

    KRAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Ja det ska väl bli en fotbollskille av John så det är bra att du ligger i, i soffan. Det ser ut som skorna ska dra iväg med John och snart är han väl uppe och går. Sköna bilder! Hoppas du ändå har det bra i ensamheten. Du har ju både John och vovvarna. Krya nu på dig! Kram kram, mamma

    SvaraRadera
  3. Trist att du är krasslig. Jag hoppas att du blir bättre snarast möjligt.

    Plutten är lika söt som alltid :o) Han ser ju riktigt affärsmässig ut i sin mundering när han står och viftar på "paddan". SÖT!!!

    Hoppas att Jocke inte är bortrest alltför länge!!

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säg till om du vill ha hjälp på något sätt - med John, eller att gå ut med vovvarna!!!

      Kram igen :o)

      Radera
    2. Tack söta för erbjudandet. Jocke kommer hem imorgon så det går bra.

      Kraaaam

      Radera
  4. Men gud vilken söt liten fotbollskille!! hi hi!! och frillan sen då, förstår precis vad du menar med vitryssland luggen.
    Jodå, jag var inte heller sen att sitta och skrika på sverige och komma med glåport till Ukraina så att till och med Bengan undrade vad jag höll på med. Han tyckte jag verkade lite väl upptaggad!!
    ha en fin dag och hoppas förkylningen bättrat på sig, kram kram A

    SvaraRadera
  5. Sötnosen ser ut som en minijocke när han "jobbar" :) Dressen du köpte på lindex var verkligen supersöt!
    Många reor som börjar idag såg jag i Metro, spännande!
    Hoppas ni mår bättre och att vår promenad gjorde susen :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag är så evinnerligt trött på att mina kommentarer försvinner. Det här inlägget tror jag att jag var först på och nu puts väck. Har du fått det i din skräppost kanske? Jag skrev om vitryssfrissa bland annat. Lilla plutten är så söt!!!

    KRAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera