söndag 24 juni 2012

Alex

Detta inlägg är bara tillägnat åt Alex ömma moder.

Kraaaaam

2 kommentarer:

  1. TACK snälla för lite foton på min son i den svenska miljön, riktigt roligt att se! Ser ju gärna på andra också men det är så roligt att just se honom hos er!!! Har förstått att han bor mycket hos er just nu! Mysigt tycker jag!!! Däremot bad jag honom att bo hos farmor natten innan han åker till Jönköping. Jag hoppas han gör det, för farmors skull nu när han blir borta ett tag!

    Här gör vi oss redo för natten, sent som vanligt! Har just varit ute med hund och nu inväntar vi den kalla brisen av aircon i sovrummet!

    KRAAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Ja, vad ska jag säga, brukar ju hylla världens bästa John här, men den här killen är lika söt han. Fy tusan vilka fina killar systrarna producerar!

    Kram

    SvaraRadera