söndag 24 april 2011

Grattis Adam!!!



Stort grattis till Adam idag!!! Vi försökte nå dig på telefon men en thailändsk röst var det enda vi kom fram till!
Hoppas du har en underbar födelsedag!!!
Vi ser fram emot att få fira era födelsedagar när ni kommer på besök i sommar! Glöm för allt i världen inte guran!!!!

Idag är det strålande sol ute och jag sitter i detta nu och tittar på när två lyckliga vovvar tuggar på baconben i gräset!

Jocke kämpar på inne och jag ska göra i ordning mer på baksidan.
När det är sånt här fint väder kan vi faktiskt sitta ute och äta, så Jocke har köpt korv att grilla, det närmaste hemlagat vi kommer här hemma. Jag ska laga så mycket mat sen när köket är klart! Ska bli en italiensk husmor!

Nu ska jag göra nytta i trädgården!

Kramar



2 kommentarer:

  1. Adam hade råkat haft mobilen avstängd när han låg och sov, halva dagen, tyvärr. Men jag ska säga åt honom att gå in här i morgon. Nu har vi just lämnat gossen i Patong med Andy och Jocke (Harrys ägare) och fina vänner. De ska festa lite på Irish Pub nere på beachgatan. Liveband mm. Han ska för allt i världen inte glömma guran. Vi har köpt ny och med sånt hårt skal att packa i. KRAAAAAAAAAMANN

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni kan avnjuta lite grillad korv i solen. Vi har fixar med vår båt så vi räknar med sjösättning på lördag. Sedan ser vi fram emot många fina dagar med båten och hoppas ni kan hänga med på en båttur. Tråkigt att det är dags att jobba i morgon igen. Ha det så bra. Puss o kram, mamma o pappa

    SvaraRadera