måndag 8 februari 2010

Skön söndag

Igår var en riktigt skön dag. Vi var lite sega efter middagen hemma hoss Siss S i lördags men jag ställde klockan på 09.45 för att se reprisen av Melodifestivalen. Dolph L var ju ljuvlig att titta på. Annars var bidragen ganska menlösa tyckte jag.
Efter Melo åt vi en god frukost och tog lång tid på oss. Jocke har inte jobbat på hela helgen så jag fick verkligen avnjuta hans sällskap i helgen. Sen klädde vi oss varmt och gick ut och lekte med vovvarna i en timme. Solen sken och det var riktigt härligt ute.
Jocke satte igår upp en hylla i badrummet på nedre plan som jag köpte för några veckor sedan.
Det är ju inte direkt ett nyrenoverat badrum men jag tänkte göra det mysigare iallafall.
När Jocke fått upp hyllan kunde jag då pynta med det jag köpt till hyllan. Sen tyckte jag att set såg så tomt ut under hyllan så jag tog ett tunt gammalt läderband (har varit som ett skärp i ett par byxor) och skruvade upp och hängde tidningar på. Hittade en perfekt tidning som hade en bild så det nu ser ut som en liten tavla. Mycket nöjd med min idé. Lite pysslig kanske jag ändå är... =)
Vi åt pizza och tittade på en film som jag inte alls minns vad den heter just nu men det var en komedi med Vince Vaughn (stavning).
Jocke var upp till 04 inatt och kollade på Superbowl så han var inte så pigg imorse (tillskillnad från???????).
Dags att arbeiten!
Kram

5 kommentarer:

  1. Du är lite pysslig ändå, ha ha. Jättekul idé! Snygg Jocke som är uppe till 04 när han ska jobba. Ikväll ska Marcus iväg o kolla reprisen på den hemma hos David. KRAAAM

    SvaraRadera
  2. Men det var väl en pysslig och rolig idé!!! :o)
    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. ÅÅh, det tyckte jag var en jättebra idé, ska jag genast genomföra här hemma någonstans :)
    Du verkar ha en liten pysseltjej boende inom dig... haha!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Det ser jättefint ut. liten bild dock. Minns inte när jag var uppe till 4 senast... Hur orkar man det. Sen är väl superbowl inte så kul?!?!?! Skulle somna direkt. Kram Y

    SvaraRadera
  5. Visst var det fint väder, solen var riktigt stark, det var så att jag hade velat sitta mot en husvägg med en kopp kaffe.

    SvaraRadera