måndag 15 februari 2010

Jaha ja... måndag igen..

Helgen flög förbi, känns faktiskt knappt som det var någon helg. Jag har ju gjort roliga saker men tiden flög verkligen. Det kanske är bättre att ha tråkiga helger så tiden går långsamt.

I fredags var det Let's dance hos Siss S med vin och fajitas. Mycket trevligt. Vi surfade lite youtube och hittade lite kul grejer... bland annat denna video:



Man kanske är hemsk som lägger upp denna i sin blogg men det är ju ett driv med Hitler inte ett "Heja H".

På lördagen körde jag, Siss S och barnen till Heron City och såg Avatar i 3D. Jag gillade filmen och skulle inte ha något emot att ha en egen sån kropp att kliva i och få springa runt på Pandora. Den var väldigt vackert gjord och det var nog tur eftersom jag egentligen har lite svårt för sci-fi.

Sen åkte vi hem, men på hemvägen stannade vi till på OKQ8 och jag bjöd barnen och en något nervös Siss S på en åktur i biltvätten. =)

På kvällen lagade Jocke mat och vi satt och tittade på Melo samtidigt som vi åt. Sen som Siss S skrev så surfade vi återigen på youtube (denna underbara sida). Det var riktigt kul att se alla gamla vinnare.

Alla hjärtans dag firades egentligen inte, hela dagen gick åt att vänta på om Jocke skulle jobba eller inte. Till slut blev det så sent så han sa nej. Han åkte bara en stund och packade in grejerna som ska med på denna veckas jobb i Örebro. När han kom hem var det lite sent att laga mat så det blev hämtmat. Jocke fick två presenter av mig, tekken till xbox och en liten radiostyrd helikopter. Låter det som presenter till ett barn???? Hehe... tekken köpte jag för att då har vi ett spel som jag tycker är kul att vara med på.

Nu är det dags att ta i och jobba!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Youtube är fantastiskt!!!! Finns alldeles för mycket kul att titta på....
    Biltvätt - ja, vad ska jag säga... lite halvläskigt är det nog :o)
    KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Jag hade gärna tittat och skrattat till youtube med er. Det lät väldigt kul!!!När kommer ni tillbaka?KRAm

    SvaraRadera