torsdag 25 februari 2010

Ducktales

I måndags var jag på det tuffaste träningspasset hittills. Jag var så trött efteråt så jag knappt orkade gå hem. Och nu har min kropp reagerat med att bli sjuk. Så nu ligger jag nerbäddad i soffan och tittar på ruttna serier. Jag bloggar från mobilen för första gången. Spännande!!!

Men i tisdags var det inte så synd om mig. Jag var då på en prisutdelning med jobbet. Det bjöds på skumpa och tilltugg. Det var packat med folk. Men en person stack ut lite extra.


Hahaha... JAAAAAA jag gick framoch presenterade mig och frågade o det var okej att bli fotat med henne. Hon var riktigt trevlig måste jag säga.

Nu börjar "våra bästa år" så jag måste sluta blogga... nä jag skämta men det var jobbigt att blogga från mobilen!

Hare!!!
KRAAAAAAAAAAAAAAAAM

4 kommentarer:

  1. DU är tokig! Men kul som tusan, ha ha!!! Ja det var roligt när vi var på Beergarden också. Din otroligt oblyga människa, jag avundas dig!!KRAM

    SvaraRadera
  2. HAhaha, men hon ser ju för hemsk ut!! Tur att du är söt så att det räcker för er båda!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Du är så jäkla kul!!!! HA HA HA HA
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Men det var det bästa jag sett på länge, du är så skön du Carro, det finns bara en syster som skulle fixa ett sådant foto!

    SvaraRadera