söndag 27 maj 2012

Hemma igen...

Usch tiden bara försvann. Jag fattar knappt att vi varit borta i 3 veckor!
Men vilka ljuvliga veckor vi har haft.
Ni har ju kunnat läsa på Anns blogg för jag kom mig aldrig för att blogga. Jag hade semester på riktigt från allt :).

Resan hem var nästan lika bra som ditresan. John var dock lite mer vaken. Men av 10 timmar i luften kan 15 min ha varit med tårar. Det var främst för att vällingen klumpade sig... Köper nog aldrig mer semper välling!
John reagerade inte nåt med öronen denna gång! Vi fick fyra säten längst bak i planet. Super skönt! Och när John var vaken charmade han toalettkön som ibland var bredvid oss (inget störande).

Jag har ett sånt vemod i kroppen idag, en tomhet! Saknaden är stor!
Jag är idag inte social alls. Mamma o pappa överraskade oss med frukost, väldigt uppskattat. Vi visste ju att vi skulle ses idag men inte när och det var skönt att de bara dök upp annars hade jag nog skjutit på det hela dagen för att man smiter runt med så mycket vemod i kroppen.

Här kommer lite foton från hemresan.

Kraaaaaaaaaaaaaaaam

4 kommentarer:

  1. Lilla sötnöten, han är så underbart ljuvlig! Härligt att allt gick bra åt andra hållet också, förstår om det känns som en tom känsla i kroppen. Du lär sova gott inatt i alla fall gissar jag.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja usch, saknaden är STOR kan man lugnt säga! Vi var tvungna att ta en helkväll på Papa´s för att inte gå under helt. Skönt att hemresan gick så bra! Jag skrattade högt åt minen John gör åt toakön, haha haa!!! Han ser liksom vuxen ut i sin min, väldigt roligt!!!

    Nu ska vi sova. Aske jätteförkyld, hemma i morgon men Alex får kämpa på!

    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  3. Åh vad skönt att hemresan också gick bra. Gråt 15 min av 10 h är ju helt suveränt (även om du under de 15 min aldrig visste hur korta de skulle bli....). Jättesöta små miner lillfisen får till :o)

    Förstår och kommer precis ihåg tomheten och ångesten man känner. USCH!!!!! INTE ROLIGT!!!

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  4. Förstår att det känns tomt att vara hemma, kul att träffa hundarna igen iaf!
    Och vi tycker att det ska bli jättekul att träffa er, ska bli jättekul att se våra barn tillsammans igen.
    Plus att jag vill höra ALLT om resan så du får du uppleva den igen :)
    Kram

    SvaraRadera