fredag 27 juli 2012

Stort grattis mamma!!!

Idag ska vi ut till landet och fira mamma som fyller år. Strålande väder har vi så det ska bli en mysig kväll!

Idag har jag varit med Mia o Sally och shoppat. Om man handlade lego på rean för ett visst belopp så fick man grejer från lego. Jag shoppade, se på bilden vad man fick...helt klart värt det!

Barnen fick leka i en lekhörna en stund. Jag hade dock inga leksaker med mig så stackars John fick leka med en flaska, ett par strumpor och en sked. Men han var så nöjd med det!

Ann: ser du att både Sally o John har kläder från Thailand på sig?? :)

Nåväl, snart ska vi packa bilen och hämta Alex och åka.

Kraaaaaaaaaaaam

3 kommentarer:

  1. NÄmen så sött, hade ni planerat en thailandklädsel eller blev det bara så? Hur som helst väldigt fint. Ser nästan ut som att John växer ur sina när som helst?!

    Jag trodde Alex var på Daniels landställe??? Han sa det till mig igår???

    KRAAAAAAAAAAM!!!

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha alla de där lego-grejorna.. HA HA...

    KRAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  3. Vad han är söt den lilla människan, älskar han i badrocken, så go.

    Fina saker ni fick med er hem, och fantastiskt god lunchtallrik!

    SvaraRadera