måndag 30 juli 2012

Kommentarer!

Jag är så arg på blogger just nu. Jag som har små stunder då jag kan kommentera är i behov av bra grejer.
Oftast påbörjar jag en kommentar men så blir jag avbruten och då kan jag inte återgå till min påbörjade utan den hugger av. Det är aptrist! Och ibland vill man gå tillbaka i inlägget för att läsa om det är nåt jag missat att kommentera då när jag ska fortsätta kommentaren så uppdaterar sidan så allt försvinner. Jag läser och är intresserad men kan inte visa det!

Lite av det jag vill ha sagt:

Åh va kul att Adam åker på egen resa med flickvännen. Hoppas han bloggar om det efteråt. :)
Maten från lördagen såg grymt god ut!

Mia: väldigt trevlig lördagskväll. Allt var mumsmums!

Just nu är vi i Trollhättan och tar hand om Jockes mamma som ramlat från stege och skadat sig rejält i armen. Bruten överarm och axelkulan ur led. Hon opererades igår och fick komma hem idag. Vi är glada att att det "bara" var armen.

Nu ska jag lägga en övertrött son!

Kraaaaam

4 kommentarer:

  1. Jag instämmer med att blogger är totalknäppa på när man vill kommentera från mobilen :o( Skittrist!!

    Hoppas att det går bra för er där nere och det var verkligen tur att det bara var armen...

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tur att hon "bara" bröt armen. Och vilken tur att hon har en sån god son och snäll svärdotter som kommer och pysslar om henne lite.

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Oj jag hade helt missat detta inlägg! Tror för att det inte var något foto som syntes i rutan bredvid du vet! Men nu ser jag i alla fall. Stackars Christina (eller är det med K?), va ont att ramla och göra sig så illa men säger som ovan vilka snällisar hon har som åker ner och styr upp och tar hand.

    Vi är ju i Ao Nang still så det blir inte såå mycket bloggande för min del just nu. Hoppas det löser sig med kommenterandet, det är för jädra trist för både författare och läsare när det inte funkar som det ska!

    Puss o KRAAAAAAAAAAM!!!!

    SvaraRadera
  4. Det är väldigt tröttsamt att det inte funkar med att kommentera i telefonen, för det är perfekt att läsa lite bloggar på telefonen när man står och väntar någonstans eller så, men så kan man inte visa sin uppskattning med en kommentar då, utan det blir fel och så har man sedan glömt bort eller ett nytt inlägg har kommit. Kraaam

    SvaraRadera