måndag 15 augusti 2011

GRATTIS ALEX + efterlysning!

Vill naturligtvis börjar med att hurra för Alex idag! HURRA HURRA HURRA HURRA!
Hoppas att du får en fantastisk dag/kväll!!!

Breaking news: Ett par fötter har varit försvunna sen en tid tillbaka. Vid försvinnande iklädda rosa nagellack, storlek 40-41. Som ni ser på bilden nedan är de alltså borta.

Eftersom fötterna varit försvunna en tid så kan det tänkas att de mer ser ut som på bilden nedan fast med lite avskavt nagellack. Ett villospår är en video med Boney M (Rasputin) men det är alltså inte fötterna vi letar efter men vi befarar att det kan finnas likheter som sagt!

Har ni tips så tveka inte att höra av er!

Annars mår nog lillkillen bra. Var hos BM i tordags och hjärtat slår 144 slag fortfarande så det känns stabilt! Magen håller måtten enligt kurvan. Jag var där 15 min för vi hade inte så mycket mer att avhandla. Jag mår ju som sagt bra. Jag höll dock på att börja fnissa lite när hon sa att jag och Jocke bör börja diskutera amning, det kändes inte som en naturlig diskution för oss. Men det blir väl vardag det med snart.

Nä nu ska jag jobba lite så även denna arbetsdag tar slut!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM



5 kommentarer:

  1. Du är så rolig Caroline, jag skrattade högt. Och såååå illa kan jag meddelade dig att fötterna inte är, jag som ju trots allt fortfarande kan se dom :-)

    Ja, nu börjar det verkligen bli verklighet, han kommer snart. Inte längre ett litet gryn som nån gång i framtiden kommer bli en bebis. Det ÄR en bebis därinne nu.

    Tänk att jag tycker det är lika ofattbart och fantastiskt varje gång. Man borde ju vänja sig vid att folk faktiskt föder barn. Men jag tycker det är lika spännande och ett litet mirakel varje gång, även den här gången.

    SvaraRadera
  2. HA HA HA!! Knäppis!!! Det var riktigt roligt. Jag kan också bekräfta att de ICKE ser ut som på bilden du lade upp!!!

    Tänk, nu är det icke långt kvar. Otroligt. Jag tycker att tiden har gått jättefort.

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hahahaha! Jag undrade vad det var för bild och vilka fötter du menade. De otäcka fötterna är inte saknade men dina fina ser vi inte från den vinkeln, men jag kände en liten fot som rörde sig och den är jag nyfiken på. Snart är vi där. Alla går nu i väntans tider. Varför ska Jocke prata om amningen? Nästa bild är väl på ett hårigt bröst, haha. Kram mamma

    SvaraRadera
  4. Snygga fötter :) Jag fick lite panik än ditt inlägg, eftersom jag fortfarande kan se mina fötter skyndade jag mig att måla naglarna, imorgon kanske de är borta.. Haha! Krångligt som tusan var det, såg nog inte allt för smidig ut!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Förlåt, jag har missat att kommentera ditt inlägg tror jag visst. Alex hälsade när jag berättade att du grattat. Jag skrattade också åt din efterlysning! KRAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera