fredag 1 oktober 2010

Fredagen är här!

Gud så skönt med fredag. Hela helgen ligger framför en och det är sååå skönt.
Idag tror jag dock att tiden på jobbet kommer att snigla sig fram för det är så lugnt på kontoret.
Jag funderar faktiskt på att smyag mig iväg lite tidigare. Det är så fint väder så jag tänkte nog plocka ut vovvarna till lövsta så de får springa av sig ordentligt.
Helgen är hyffsat oplanerad och det är första på länge känns det som. Jag kommer väl bli rastlös som få.

Igår var jag på ett kundevent på Bukowskis, jag var så malplacé bland alla miljonärer. Och alla låtsades förstå vad de olika konstprylarna var och innebar. Jag, kollega G och en kund var dock öppna om att vi inte fattade och många grejer kan jag ju göra själv hemma. =)
Tror jag ska börja pyssla med modern konst. Man kan ju tjäna massor på att spika ihop några plankor och lite plywood och en bit heltäckningsmatta och kalla det piano. Sjukt!
Vinet var dock väldigt gott och även snittarna.

Nu ska jag skicka en offert till en prutande tysk (tur att jag inte stavade fel här). Make it cheap sa han och la på luren. =)

Ha en underbar helg allesamman!!!
KRAAAAAAAAAM

4 kommentarer:

  1. HA HA det var ju skönt att vinet och snittarna smakade bra i alla fall :o)

    Lycka till med offerten!

    Ses ikväll!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Fast det hade varit bra kul med ett stavfel just DÄR!!! Snittar är grymt, jag vill ha 700 st, då kunde jag dela med mig till ortsbefolkningen. Sorry, dåligt, men kunde inte låta bli. Gammalt skämt från advotiden. Men jag älskar snittar. Ha en superskön helg och spring med vovvarna i det fria, låter underbart! KRAAAAMANN

    SvaraRadera
  3. JAAAAAAAAAAA 700 till ortsbefolkningen - det är ett MÅSTE!!!!!

    SvaraRadera
  4. Du får snickra ihop något och skicka till liljevalch vårsalong, du kanske skulle kunna börja en ny karriär.

    SvaraRadera