onsdag 13 oktober 2010

En hunds dagbok!

En vanlig dag!
Väckarklockan ringer det är dags att gå upp. Men bara en liten stund till på kudden!
Snart dags för arbete.

På väg till installation på Ekerö. Jag sitter och planerar
för Afterwork med min polare.

Det blev en afterwork i skogen.
Jag kan bli lite less på min hurtiga polare ibland så jag sätter mig ner och tittar på.

Jag tittar avundsjukt på när polarn tar platsen jag ville ha!

Kan jag bara få sova nu! Släck lampan!!!

Jag inser givetvis hur töntigt det här är men jag kunde inte låta bli när jag satt och bläddrade bland mina foton i mobilen. Sen hade jag inte så mycket mer vettigt att skriva så det blev detta.

Jag lovar att jag aldrig kommer ge mig in på författarspåret! =)

KRAAAAAAAAAAAAAAAM




5 kommentarer:

  1. UNDERBART!!! Jag älskar detta! Du får gärna bjuda på flera dagböcker från såna jag älskar och saknar!!! Kloka Alisa och den lilla busan Ariel, åh va mysigt att få gå i skogen med dem!!! KRAAAAAAAAAAAMANN

    SvaraRadera
  2. Helt underbart! Vad fin dag Alisa hade. Kul att se bilderna som du tagit. Får vi en dag från Ariels syn också? Vi ser fram emot det. Kram mamma o pappa

    SvaraRadera
  3. Jag skrattade åt bilbilden och hennes funderingar där, jag tycker det här var jättekul!

    SvaraRadera
  4. Det var en underbar liten bildserie :o) Mer sådant tack!!! Lovley!!!

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  5. Jaaa, det var jättekul! Härlig arbetsdag! Mer sånt. Du kanske måste skaffa dig en hundblogg? Kraaam Siss Y

    SvaraRadera