söndag 19 augusti 2012

Så här kan en lunch se ut!

Jag filmade John när han åt lunch idag. Ja eller kladdade lunch kanske man ska skriva. Tror det mesta hamnade på kroppen snarare än i. Men han måste ju lära sig på nåt sätt och han är sysselsatt en bra stund så jag kan plocka i köket.


Han är även helt nyklippt på filmen. Jag körde med trimmer på sidorna och sax uppe på. Tur att det är så tunt så det knappt syns för någon frisörtalang har jag icke.

Nu doftar det av oxen på grillen och risotton är klar... dags för middag... en aningens sent idag för Jocke har grejat i förrådet.

KRAAAAAAAAAM

5 kommentarer:

  1. Men asså!!! Han är så söt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Var det någon mat som hamnade i munnen överhuvudtaget? Hehe... Men någonstans ska man ju börja! Det är ju mycket som har hamnat på huvudet så så långt ifrån är det inte ju!

    Kram

    SvaraRadera
  2. :-) Men han ser väldigt lycklig ut i alla fall, han kommer snart få häng på hur han skall få in mer i munnen än runtomkring, sin egen då, hundarnas munnar har han ju redan fattat hur han skall mata.

    SvaraRadera
  3. Söt, sötare, John.... alltså han är så goooooo att jag vill äta upp honom :o)

    Jättekul att han får kladda och prova på att äta själv. Snart kommer han på hur han bäst får maten i munnen. Hur sött som helst!!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hi hi minns att jag oxå, åt med hela kroppen!! vet att mamma berättade att pappa vid ett tillfälle gick ut för han tyckte det blev lite för mycket kladdande. Ville säker slippa att göra rent, smidig som en karl kan vara på den tiden ... :)
    Låter gott med grillat och risotto, mums! just nu sörplas det dock på morgonkaffe.
    Ha en fin dag, kram kram A

    SvaraRadera
  5. Men herregud jag tror jag dör, du är så tålmodig och duktig som tar det där. Jag tror mina barn fick äta själva väldigt sent på grunt av mitt icke befintliga tålamod. Han är så go den lilla matmarodören!

    KRAAAAAAAAAM!!!

    SvaraRadera