fredag 10 september 2010

Tystnaden som uppstår när polaren säger att han/hon är sosse!

Imorse när jag satt på t-banan så kunde jag inte koncentrera mig på min bok eftersom två unga vuxna satt brevid och hade en vild diskussion om valet. Den ena var röd och den andre blå.
Det blev hetsigare och hetsigare och det var så man nästan kunde se alla andra runt omkring börja betta om vem som skulle vinna.
Det pratar om välfärden, arbetslösheten och ja allt som står att läsa på valskyltarna.

Jag behöver nog inte berätta vilken sida jag står på utan jag tänkte själv bidra med lite tänkvärt här.



Mona är påläst!!!



I överigt är det nu fredag och det märks på kontoret, folk är lite med "fnissiga" och det går runt en hel del roliga mail med youtube-klipp.

Med detta önskar jag en trevlig helg!

8 kommentarer:

  1. Oj så vacker din blogg är!!! Så pigg och fin! Lycka att titta in! Jag tål inte Mona, från utseende till hennes sätt att prata, fy 17. Kollade OLW och fnissade lite. Ha en skön helg! kramaaaaaaaaaaaaan, hälsa JOCKE!!!

    SvaraRadera
  2. Nu blev det viss något annat med bloggen, håller du på att fixa med den just nu??? Ann

    SvaraRadera
  3. Jag hade gärna lyssnat på den diskussionen :o) Tack för de tänkvärda You-tube-klippen och ett stort TACK för en full version på fredagsmys!!! Det gjorde verkligen min fredag :o)
    KRAAAAAAAM

    SvaraRadera
  4. Anonym: Vem ska jag hälsa ifrån??? =)

    SvaraRadera
  5. Det var fint omgjort här inne :-) Jag kollade inte klippen nu, M sitter och kollar på I,Robot, tror inte han vill ha Monas röst mitt i det *S*

    SvaraRadera
  6. Sorry, jag trodde jag skrivit mitt namn och sen trodde jag nog kanske att du hajjade när jag skrev nr 2 också :o) hälsa Jocke från miiig! ANN din storasyster, puss o kraaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  7. Insåg att jag aldrig skrev en kommentar här. Men man undrar ju hur Mona kan sitta där hon sitter. Jag förstår inte alls. Å sen går ju socialdemokraterna mot sitt sämsta val någonsin... Det säger ju en del. Hon måste ju avgå efter valet. Kram Siss Y

    SvaraRadera