tisdag 18 maj 2010

Lite blandat

Idag är en härlig dag. Det är varmt ute och jag fick ta kudden över huvudet imorse eftersom fåglarna är minst lika lyckliga som jag är att det äntligen är "sommar" i Sverige.


Förra helgen gjorde jag London med mina två äldsta vänner. Det var jätte roligt. Vi var 19 år igen och hade hur mycket energi som helst. Vi shoppade, turistade och drog från nattklubb till nattklubb om kvällarna. Men det ska gudarna veta att jag var trött när jag kom hem.
Jag hann med att se en kändis... nu är detta inte en kändis så som jag skulle önska... det var en av Chelaseas bästa fotbollsspelare Frank Lampert (stavning?) och jag hade inte vetat att det var han om jag inte gått fram och frågat en kille som tog hans autograf vem det var. Killen med autografen pekade på första sidan av tidningen han fått signad och visade en bild på denne fotbollsspelare. Jocke visste precis vem det var och mina manliga kollegor är impade.. alltid något. Cattis däremot stod axel mot axel med Hugh Grant några dagar innan vi kom och jag hade gärna bytt kändis med henne.
Här är en bild när vi gör en av sakerna jag hade som krav under vistelsen i London.. just det.. åka dubbeldäckare. =)

Jag hade ingen kamera förutom mobilen så jag inväntar bilder från Karros kamera... Ska försöka lägga upp lite här då.

I helgen som kommer ska jag med jobbet till Båstad. Vi har någon slags kickoff.
Jag hoppas att det blir kul. Vi åker på fredag och kommer hem på söndag em.
Annars rullar livet på som vanligt. Inga konstigheter (för att citera Håkan) =)

Min granne Malou har blivit inspirerad av min träning och är nu den som drar med mig till gymmet. Perfekt att ha någon man måste ställa upp för annars är det lätt att hamna i soffan igen! Igår var vi på Yoga Advanced... ja hmm instruktören sa att jag var väldigt rörlig... personligen kändes det som att jag slet sönder hela kroppen för att hamna i rätt position men beröm från läraren gör ju att man ler och låtsas som att det här är väl ingenting!


Vi syns!!!

KRAAAAAAAAAAM

3 kommentarer:

  1. Du ser så fin och fräsch ut på bilden i bussen. Va kul att du hade en bra weekend i London och jag ser fram emot flera bilder! Tack för att du finns igen ;o) KRAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. ÅH vad mysigt det ser ut att åka dubbeldäckare!!! Hoppas att du får en grymt trevlig kick off... (tycker fortfarande att det är konstigt att ha en kick off i slutet av en säsong.. skratt).

    Ses imorgon!!! :o)

    SvaraRadera
  3. Underbar bild på dig i dubbeldäckaren. Härlig att ni fick träffas i London som är en toppen stad och att ni hade så kul. Vad bra att du har en träningskompis. Vilket träningsprogram om ni ska köra efter det schemat du plockat in. Du kommer att bli smidig som en "orm". Kram mamma o pappa

    SvaraRadera